وبلاگ 3تیک، با مطالب خواندنی و بروز در حوزه کسب و کار آنلاین

هفت روش ساده برای کسب درآمد آنلاین

اینترنت بیش از آن که یک منبع خبری یا سرگرمی باشد، بستری برای کسب درآمد است. امروزه در اینترنت، ده‌ها میلیارد دلار از طریق فعالیت‌های قانونی زیادی مبادله می‌شود. افراد زیادی، کسب و کار خود را در اینترنت آغاز می‌کنند و به صورت آنلاین درآمد کسب می‌کنند. برخی حتی مشاغل آنلاین خود را تبدیل به كسب و كارهاي اینترنتی تمام‌وقت می‌کنند.

بیشتر

پنج قانون اساسی در ایجاد محتوای سئوپسند

داشتن یک وب سایت پیشرفته براي کسب و کار که ارائه دهنده ي یک پیام قوی ميباشد، می‌تواند این را به اثبات برساند كه يك ابزار عالي برای فروش يا تبديل مخاطب به مشتري ميباشد. با این حال، نکته اصلی، رساندن پیام مناسب ميباشد، این به شما کمک می‌کند تا در سطح بالاتری به مخاطبين هدف خود متصل شوید. به همین دلیل سرمایه‌گذاری در محتوای سئوپسند خوب ضروری است

بیشتر

سئو چیست و چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند؟

برای این‌که بدانید سئو چیست و چگونه کار می‌کند، ما این راهنمای ساده را برای شما تهیه کرده‌ایم. یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که مشتریانمان می‌پرسند، این است که سئو چیست و چگونه کار می‌کند؟ برای کسب و کارهایی که به تازگی شروع به ساخت وب سایت خود کرده‌اند و یا اقدام به طراحی مجدد وب سایت كرده اند، بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO می‌تواند کمی برايشان ترسناک باشد.

بیشتر

ده استراتژی خلاقانه بازاریابی وب سایت برای کارآفرینان

گاهی اوقات بازاریابی آنلاین می‌تواند مانند یک مسابقه برای رسیدن به بیشترین تعداد مشتری باشد. اینگونه است که کسب و کارها با هدف نهایی فروش محصولات و ارائه خدمات، بطور مداوم در تلاشند در این رقابت پیروز شوند. بنابراین کارآفرینان چه کاری انجام می‌‌دهند؟ آن‌ها از بهترین ابزار در دسترس در عصر رسانه‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. کارآفرینان از طریق وب سایت‌هایشان می‌توانند حضور آنلاین خود را افزایش دهند و با انجام این کار ترافیک بیشتری کسب کنند. به عبارت دیگر، راهکار، بازاریابی وب سایت است.

بیشتر

هفت نکته برای بهتر شدن میانگین نرخ کلیک (CTR)

نرخ کلیک (CTR) یکی از معیارهای محبوب برای کمپین های تبلیغات بازاریابی دیجیتال است. و به دلایلی خوب! میانگین نرخ کلیک به شما می‌گوید که چند نفر نسبت به تعداد کل افرادی که تبلیغات شما را مشاهده کرده اند روی آن کلیک کرده اند. CTR شما این آگاهی را به شما می‌دهد که تبلیغات آنلاین شما چه مقدار نه تنها بر روی جلب توجه مخاطبان شما بلکه بر عملکرد آنها نیز موثر است.

بیشتر

هفت گام برای شروع یک کسب و کار کوچک آنلاین

برای جذب مخاطب بیشتر به وب سایت کسب و کار کوچک خود و فروش کالا به آن‌ها از این طرحی که پیش روی شماست پیروی کنید. یک ترتیب به اثبات رسیده از مراحلی وجود دارد که با پیروی از آنها می‌توانید به دنبال تضمین موفقیت در هنگام راه‌اندازی کسب و کار کوچک خود باشید. من با انجام کارهای زیر، هزاران نفر را دیدم که کسب و کارشان رشد کرد و به موفقیت رسیدند:

بیشتر

افزایش ورودی از گوگل با خرید بازدید گوگل و سئو

این روزها رقابت بین اکثر کسب‌وکارها در پی راه یافتن به رتبه‌های اول گوگل، امری اجتناب‌ناپذیر است. مسلم است که جهت افزایش ورودی از گوگل باید تک‌تک الگوریتم‌هایی که گوگل برای شما تعیین کرده است را اجرا کنید. ولی به این نکته هم باید توجه داشته باشید که فقط بهبود رتبه سایت نمی‌تواند تضمینی برای افزایش بازدید گوگل باشد. با رعایت قوانینی که موجب افزایش در نرخ کلیک می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که با رتبه‌ی بهتر در گوگل، شانس بیشتری نیز برای جذب کاربر و درنتیجه افزایش کلیک گوگل خواهید داشت.

بیشتر

تکنیک‌های جذب مشتری هدفمند برای کسب‌وکارها

تا همین چند سال گذشته، متداول‌ترین روش بازاریابی برای فروش کالا و خدمات، بازاریابی برونگرا بود. کسب‌وکارها تلاش می‌کردند تا با روش‌های مختلف از رقبای خود سبقت بگیرند و در نهایت محصول خود را به مشتری‌های بیشتری بفروشند. اما امروزه شرایط تغییر کرده و سیاست شرکت‌ها به سمت بازاریابی درونگرا گرایش پیدا کرده است. حالا کسب‌وکارها راهکارهایی را استفاده می‌کنند که مشتری جذب برند شود. اینکه چقدر در حفظ مشتری فعلی و جذب مشتری جدید موفق هستید به شیوه تبلیغات، برنامه‌های بازاریابی و کانال‌های تبلیغاتی شما وابسته است. در حال حاضر روش‌های آفلاین و آنلاین بسیاری وجود دارند که با توجه به بازار هدف، نوع محصول و خدمات و هدف برنامه بازاریابی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پس منتظر مشتریان نمانید تا به سمت کسب‌وکار شما قدمی بردارند، این شما هستید که باید سراغ آن‌ها بروید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد روش‌های جذب مشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بیشتر

انواع روش‌های حفظ مشتری و استراتژی‌های مختلف آن

تمرکز روی حفظ و نگهداری مشتری، کلید رشد مداوم کسب‌وکار است. تفاوتی ندارد که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، در هر صورت مشتری کلید موفقیت شما خواهد بود. وفاداری به یک برند، یک شبه رخ نمی‌دهد و مشتریان فعلی شما تنها در صورتی باقی خواهند ماند که به طور مداوم دلیلی برای این کار به آن‌ها ارائه کنید. با استفاده از روش‌ های حفظ مشتری می‌توانید تعهد مشتریان نسبت به برند و نام تجاری خود را به صورت مرحله به مرحله تقویت کنید. در این مقاله به بررسی اهمیت حفظ و نگهداری مشتری و راه‌ های حفظ مشتری می‌پردازیم.

بیشتر
آژانس دیجیتال مارکتینگ 3تیک