تکنیکهای جذب مشتری هدفمند برای کسبوکارها
تا همین چند سال گذشته، متداولترین روش بازاریابی برای فروش کالا و خدمات، بازاریابی برونگرا بود. کسبوکارها تلاش میکردند تا با روشهای مختلف از رقبای خود سبقت بگیرند و در نهایت محصول خود را به مشتریهای بیشتری بفروشند. اما امروزه شرایط تغییر کرده و سیاست شرکتها به سمت بازاریابی درونگرا گرایش پیدا کرده است. حالا کسبوکارها راهکارهایی را استفاده میکنند که مشتری جذب برند شود. اینکه چقدر در حفظ مشتری فعلی و جذب مشتری جدید موفق هستید به شیوه تبلیغات، برنامههای بازاریابی و کانالهای تبلیغاتی شما وابسته است. در حال حاضر روشهای آفلاین و آنلاین بسیاری وجود دارند که با توجه به بازار هدف، نوع محصول و خدمات و هدف برنامه بازاریابی میتوانید از آنها استفاده کنید. پس منتظر مشتریان نمانید تا به سمت کسبوکار شما قدمی بردارند، این شما هستید که باید سراغ آنها بروید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد روشهای جذب مشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
بیشتر